Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Pelajar Malaysia Memenangi Pingat Perak Di Dalam Pertandingan Adobe Certified Associate World Championship

Adobe Certified Associate World Championship ialah pertandingan tahunan yang dilangsungkan sejak empat tahun yang lalu. Peserta dari seluruh dunia bertanding untuk memperlihatkan kepakaran mereka menggunakan perisian Adobe Photoshop, Illustrator dan InDesign. Peserta Malaysia Nicholas Ng Hwa Ee berjaya merangkul pingat perak di dalam acara tahun ini.

Adobe-Certified-Associate-World-Championship-2

Beliau memenangi biasiswa bernilai $ 2500 (~RM10058) dan perisian Adobe. Tahun ini peserta diberikan tugasan mereka risalah digital bagi ICAF’s Arts Olympiad. Rekaan peserta di dinilai mengikut dinilai kemahiran kreatif dan teknikal, serta keupayaan mereka untuk melaksanakan visi dan mesej pelanggan.  Risalah rekaan Nicolas Ng Hwa Ee adalah seperti di bawah. Tahniah diucapkan kepada Nicholas Ng Hwa Ee. Jelas terdapat bakat bidang grafik berkaliber dunia di Malaysia. Diharap kepakaran anak watan ini digunakan supaya mengelakkan insiden logo hari kemerdekaan yang menjadi bahan ketawa orang ramai dapat dielakkan di masa hadapan.

Adobe-Certified-Associate-World-Championship-1



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Pelajar Malaysia Memenangi Pingat Perak Di Dalam Pertandingan Adobe Certified Associate World Championship"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info