Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Video Baru Hadir Membandingkan iPhone 6S Dan Juga iPhone 7

Apple masih belum melancarkan secara rasmi telefon pintar terbaru mereka buat masa ini, tetapi pelbagai info telah hadir tertiris ke arena web sejak beberapa bulan lepas. Terkini, sebuah video baru turut hadir ke arena internet, memperlihatkan perbandingan antara telefon pintar iPhone 7 dan juga iPhone 6S.

Seperti beberapa laporan awal sebelum ini, iPhone 7 yang diperlihatkan pada video ini memperlihatkan rekaan kamera bersaiz lebih besar berbanding sebelumnya, dan tiada lagi garisan antena seperti pada iPhone-iPhone sebelum ini. Disamping itu, ruangan audio-jack juga tiada lagi pada iPhone baru ini.

Video ini boleh dikatakan memberikan gambaran kasar untuk apa yang bakal dibawakan oleh iPhone 7 kelak. Dari segi spesfikasi, Apple dikatakan akan menawarkan ruangan storan minima 32GB, selain dilengkapi dengan cip Apple A10.

Disamping model ini, Apple turut dijangka akan memperkenalkan iPhone 7 Plus. Ia masih lagi tidak diketahui bilakah Apple akan memperkenalkan telefon pintar mereka ini secara rasminya.

Apple iPhone 7



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Video Baru Hadir Membandingkan iPhone 6S Dan Juga iPhone 7"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info