Sembang Maniac

Sembang-sembang je

NIKAH 7 BULAN BERCERAI, EMMA AKMA HAMPIR BUNUH DIRI



"Sudahlah saya ditinggalkan, dia tidak mahu menceraikan saya pula. Ditambah dengan penyakit busung yang saya terpaksa lalui sebelum ini, saya hampir bunuh diri.

"Mujur saya masih waras dan kembali bersemangat untuk meneruskan kehidupan. Sebagai langkah pertama, saya membuat laporan polis agar tidak diapa-apakan olehnya," ujar pelakon Emma Akma, 47, yang sah bercerai talak satu dengan Omar Ramli, 48, selepas hanya tujuh bulan berkahwin.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "NIKAH 7 BULAN BERCERAI, EMMA AKMA HAMPIR BUNUH DIRI"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info