Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Looksery Membolehkan Anda Menambah Beberapa Kesan Khas Menarik Pada Wajah

Terdapat sejumlah aplikasi yang menawarkan anda menambah beberapa kesan khas menarik pada wajah. Salah satu aplikasi yang baru kami temui dan dilihat agak menarik serta berbeza adalah Looksery.


Looksery


Looksery ditawarkan untuk pengguna Android dan juga iOS. Looksery akan mengimbas bentuk wajah anda dan menambah beberapa kesan khas mengikut apa yang dipilih oleh pengguna. Sebagai contoh, anda boleh menambah penuras yang dinamakan “Monster”, dan ia akan menambah efek berbentuk menakutkan pada wajah anda. Beberapa perkara yang lain yang turut ditawarkan adalah untuk menjadikan wajah anda lebih gemuk, lebih kurus, menjadikan mata lebih bulat, menambah efek api, menambah efek cinta, dan sejumlah perkara lain.


Looksery


Anda juga turut boleh merakamkan video menggunakan aplikasi ini, dan berkongsi hasil anda bersama-sama dengan pengguna lain melalui Instagram, dan beberapa laman sosial yang lain.


Looksery


Bagi anda yang mempunyai masa terluang, dan ingin bermain dengan kamera hadapan pada telefon atau tablet anda, mungkin boleh mencuba Looksery ini hari ini.




Muat-Turun Looksery untuk iOS





Banyak lagi menarik FB kami



http://ift.tt/14Mtwjx

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Looksery Membolehkan Anda Menambah Beberapa Kesan Khas Menarik Pada Wajah"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info