Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Mingguan Amanz – WhatsApp Business, DBKL AI, Fitbit Ionic

Minggu ini menyaksikan sejumlah peranti baru dilancarkan pada peringkat global, termasuk Nokia 3310 4G, MiBox 4, selain Razer yang telah memperkenalkan Razer Phone edisi terhad. Di Malaysia, harga Nokia 8 kini diubah kepada RM1899, sementara Honor Malaysia mengumumkan mereka akan mula menawarkan Honor V10 berwarna merah di Malaysia. Fitbit juga turut telah melancarkan Fitbit Ionic secara rasmi di Malaysia, selain mengatakan bakal menawarkan Fitbit Pay secara rasmi tidak lama lagi.

Facebook pada minggu ini mengatakan masa penggunaan pada platform berkenaan sedikit berkurangan, selain turut menyasarkan yang mana perkongsian Stories akan melangkaui perkongsian di News Feed.

Dalam arena aplikasi WhatApp Business kini telah ditawarkan di Malaysia, selain Instagram yang menambah ciri perkongsian Instagram Stories dengan mod teks sahaja.

Minggu ini turut menyaksikan iFlix mengumumkan bakal menyiarkan penstriman bola sepak liga tempatan melaluinya. Unifi turut mengumumkan perkara sama, dan mereka turut menjadi penaja besar untuknya.

Dan akhir sekali, DBKL kini telah bekerjasama dengan Alibaba dalam mengumumkan penggunaan kecerdasan buatan untuk mengatasi masalah trafik dan lalulintas.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Mingguan Amanz – WhatsApp Business, DBKL AI, Fitbit Ionic"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info