Sembang Maniac

Sembang-sembang je

NoCoin – Pemalam Untuk Menghalang Pelombongan Kriptowang Melalui Pelayar Web

Baru-baru ini, beberapa laman web telah mula mengintegrasikan skrip khusus yang berfungsi untuk menggunakan kuasa komputer anda untuk melombong kriptowang. Perkara ini mungkin tidak diperasan oleh ramai pengguna kerana berlaku secara latar – sekaligus menimbulkan pelbagai persoalan mengenainya.

Bagi anda yang tidak ingin membenarkan kuasa komputer anda untuk digunakan bagi tujuan berkenaan, anda boleh menghalangnya melalui beberapa kaedah. Sekiranya sebelum ini kami berkongsi mengenai cara menghalang melalui penggunaan Adblock Plus, hari ini kami berkongsi mengenai sebuah pemalam untuk pelayar web yang memfokuskan khusus untuk menghalang pelombonngan kriptowang melalui pelayar web.

Dinamakan sebagai No Coin, ia ditawarkan untuk pelayar web Chrome, Firefox dan juga Opera.

Dengan memasangnya, ia akan menghalang pelombongan kriptowang melalui pelayar web. Namun, seperti biasa, anda masih boleh membenarkan beberapa laman untuk melombong dengan memberikan kebenaran untuknya – dan NoCoin tidak akan menghalang pada laman berkenaan.

Bagi anda yang ingin memastikan prestasi komputer anda tidak terkesan – dan mengelak daripada menjadi pelombong kriptowang tanpa pengetahuan sendiri, mungkin anda boleh mencuba NoCoin ini hari ini.

Muat-Turun NoCoin untuk Pelayar Web



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "NoCoin – Pemalam Untuk Menghalang Pelombongan Kriptowang Melalui Pelayar Web"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info