Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Dell Memperkenalkan Inspiron Gaming Desktop Menggunakan Cip AMD Ryzen

Dell hari ini telah memperkenalkan sebuah desktop memfokuskan permainan video dan multimedia, tetapi pada harga yang kompetitif, melalui Dell Inspiron Gaming Desktop PC.

Dell Inspiron Gaming Desktop PC

Desktop memfokuskan permainan dibawah siri Inspiron ini turut menyertakan rekaan yang berbeza dengan kebanyakkan komputer desktop lain. Dell mengatakan ia dioptimasikan untuk pengudaraan yang baik, termasuk untuk mengakses komponen dengan mudah.

Inspiron Gaming Desktop ini hadir dengan pilihan kad grafik sama ada menggunakan AMD Radeon RX580 atau NVIDIA GeForce GTX 1060. Pengguna juga boleh memilih kapasiti storan yang diinginkan, sama ada melalui bentuk HDD atau SDD.

Dell Inspiron Gaming Desktop PC

Melengkapkan desktop ini adalah bekalan kuasa 850 watt, dan sokongan audio Waves MaxxAudio® Pro + Performance 7.1 Channel HD. Ia turut menyertakan sokongan USB-C, selain mesra peranti realiti-maya seperti HTC Vive atau Oculus.

Dell Inspiron Gaming Desktop ini ditawarkan pada harga $599 iaitu sekitar RM2565. Harga khusus untuk pasaran Malaysia masih tidak diketahui lagi.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Dell Memperkenalkan Inspiron Gaming Desktop Menggunakan Cip AMD Ryzen"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info