Sembang Maniac

Sembang-sembang je

DxOMark : Samsung Galaxy S9+ Menerima Skor 99 – Mendahului iPhone X Dan Google Pixel 2

DxOMarkDxOMark hari ini telah mengeluarkan skor rakaman kamera untuk telefon pintar Samsung terkini, iaitu Samsung Galaxy S9+. Seperti semua sedia maklum, ia menawarkan spesifikasi terkini, disamping memfokuskan kepada keupayaan kamera yang dibawakan olehnya.

Melalui DxOMark, mereka memberikan skor sebanyak 99 – sekaligus memposisikan Samsung Galaxy S9+ dalam kedudukan kamera mudah-alih yang tertinggi setakat ini – mendahului Google Pixel 2 XL dan juga iPhone 8 Plus.

Seperti sedia maklum, pecahan skor DxOMark merangkumi pelbagai perkara. Samsung Galaxy S9+ dikatakan membawakan skor kadar contrast, autofokus dan pewarnaan yang baik bagi gambar dan juga video. Untuk video juga, Galaxy S9+ dikatakan menawarkan kadar penstabilan yang baik. Namun, untuk rakaman bokeh, Galaxy S9+ dilihat menerima skor yang rendah.

DxO turut memuji keupayaan zoom pada gambar sehingga 4x yang amat baik pada telefon pintar ini. Anda boleh membaca lanjut mengenai ujian kamera DxO ini di laman rasmi mereka hari ini.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "DxOMark : Samsung Galaxy S9+ Menerima Skor 99 – Mendahului iPhone X Dan Google Pixel 2"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info