Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Google Menamatkan Sokongan Untuk Nik Collection – Tiada Lagi Kemaskini Dirancang

Nik Collection merupakan koleksi aplikasi yang memudahkan proses penyuntingan gambar anda di desktop. Ia telah diambil-alih oleh Google pada 2012 yang lepas, dan telah mula ditawarkan secara percuma sejak Mac 2016 yang lepas.

Kini, bergerak ke hadapan, Google telah mengemaskini laman bantuan untuk nik Collection, mengatakan mereka tidak lagi akan menawarkan sebarang kemaskini baru untuk koleksi aplikasi berkenaan.

Google Nik Collection

Dibawah Nik Collections, terdapat sebanyak tujuh aplikasi dengan kesan penyuntingan berbeza-beza, termasuk daripada menambah kesan penuras khusus pada gambar, sehinggalah kepada kebolehan mengurangkan kesan noise, menambah HDR, dan sebagainya. Ia beroperasi bersama beberapa perisian penyuntingan gambar popular, seperti Photoshop, Lightroom atau Aperture.

Sejak pengambil-alihan Nik Collections, Google dilihat lebih memfokuskan kepada aplikasi mudah-alih yang turut didapati bersamanya, iaitu Snapsedd. Seperti biasa, kita akan terus melihat kemaskini pada Snapseed selepas ini, termasuk kemudahan penyuntingan baru pada Google Photos yang hadir diintegrasikan secara pintar.

Muat-Turun Nik Collection



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Google Menamatkan Sokongan Untuk Nik Collection – Tiada Lagi Kemaskini Dirancang"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info