Sembang Maniac

Sembang-sembang je

"SAYA HARAP DAPAT HAK JAGA ANAK SULUNG" - AWIE



"Saya harap sesuatu yang baik berpihak kepada saya selepas apa yang saya usahakan dan perjuangkan selama ini bersama peguam saya. Saya juga berharap saya tidak lagi teraniaya

"Saya berpuas hati dengan keputusan hari ini, apa yang saya cakap semua relevan dan sah tapi sering dipertikaikan pihak sebelah sana (Rozana)," kata Awie yang berharap keputusan mahkamah berkaitan hak penjagaan anak sulung mereka, Putera Ahmad Merrah, 9, akan berpihak kepadanya dan juga berharap apa sahaja yang diusahakan selama ini daripada awal terutama berkaitan anak-anaknya membuahkan hasil.

Awie atau nama sebenarnya, Ahmad Azhar Othman, 48, selaku responden hadir bersama peguam syarie, Mohd Syafiq Norizan.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk ""SAYA HARAP DAPAT HAK JAGA ANAK SULUNG" - AWIE"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info