Sembang Maniac

Sembang-sembang je

MaxisONE Club Menawarkan Diskaun Dan Penjimatan Tambahan Untuk Pembelian Atas-Talian

Maxis sedia menawarkan beberapa promosi dan penawaran produk khusus terlebih dahulu kepada pelanggan dibawah Maxis One Club. Hari ini, mereka membawa ia setapak lagi kehadapan dengan pengenalan penawaran diskaun sehingga 50% untuk pembelian atas-talian melalui pelbagai rakan kerjasama Maxis.

MaxisOne Club

Melalui penawaran baru ini yang mengalakkan para pengguna membuat pembelian atas-talian, Maxis menawarkan tiga perkara, termasuk MaxisOne Club CashBack yang menawarkan duit tunai kembali ke atas pembelian, MaxisOne Club Pay Day yang menawarkan diskaun sangat tinggi pada penghujung bulan (setiap 28 hingga 30 haribulan) – sehingga hanya RM1 untuk sesetengah produk, dan juga MaxisOne Club Exclusive Deals yang menawarkan beberapa penawaran khusus untuk pembelian produk.

Maxis untuk Cashback bekerjasama dengan pihak Shopback yang menawarkan tunai kembali sehingga 50%, sementara untuk perkhidmatan lain mereka bekerjasama dengan sejumlah penyedia perkhidmatan e-dagang tempatan.

Selari dengan ini, pihak Maxis turut akan mengemaskini aplikasi mudah-alih mereka dengan tab khusus untuk menikmati diskaun dan promosi – selain menawarkan pelanggan MaxisOne Plan 128 dan ke atas untuk menikmati Maxis One Club.

Layari : Shopback MaxisONE Club



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "MaxisONE Club Menawarkan Diskaun Dan Penjimatan Tambahan Untuk Pembelian Atas-Talian"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info