Sembang Maniac

Sembang-sembang je

"SAYA TAK KISAH DIKRITIK, KANDUNGAN LEBIH PENTING" - ALMY NADIA



Almy Nadia yang kini sedang hamil enam bulan anak kedua hasil perkongsian hidup bersama Fizz Fairuz, tidak ambil peduli tentang kritikan terhadap bentuk badannya bagaikan tidak berkesudahan.

Almy bagaimanapun berkata yang dia lebih mengutamakan kesihatan bayi dalam kandungan daripada melayan kritikan tersebut.

"Saya kini tidak mahu lagi mempedulikan kata-kata negatif yang dilemparkan terhadap diri saya. Lumrah, badan akan naik ketika hamil dan saya menerima hakikat itu dengan hati terbuka. Biarlah apa yang ingin orang kata, asalkan saya bahagia”



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk ""SAYA TAK KISAH DIKRITIK, KANDUNGAN LEBIH PENTING" - ALMY NADIA"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info