Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Machines Kini Menawarkan iPhone 5S Pada Harga RM1299

Apple kini dalam persiapan untuk memperkenalkan iPhone SE untuk pasaran tempatan, dan sebagai langkah untuknya, telefon pintar bersaiz 4-inci sebelumnya, iaitu iPhone 5S telah dihentikan pengeluarannya dan berhenti ditawarkan melalui laman rasmi Apple.

Ini sekaligus membuatkan penjual dan pengedar rasmi Apple di Malaysia mula menghabiskan stok sedia ada mereka. Terkini, Machines yang sedia popular dengan penawaran pelbagai produk Apple dilihat telah mula menawarkan iPhone 5S pada harga RM1299.

Apple iPhone 5S

iPhone 5S hadir dengan skrin 4-inci, dilengkapi cip pemprosesan Apple A7, kamera belakang 8-megapixel iSight, dan turut dilengkapi dengan sokongan 4G LTE dan pengimbas cap jari Touch ID. Versi yang ditawarkan adalah versi 16GB, dan ia hadir dalam pilihan warna kelabu atau perak.

Penawaran ini juga sekaligus memperlihatkan iPhone SE akan ditawarkan di Malaysia tidak lama lagi. Machines mengatakan penawaran iPhone 5S adalah sangat terhad, dan boleh didapati secara atas-talian, atau di kedai Machines di Mid Valley, The Gardens, Nu Sentral, KLCC, Lot 10, Sunway Pyramid, Empire Shopping Gallery, The Main Place, Setia City Mall, IOI City Mall, AEON Bukit Tinggi, KLIA2, dan JB Tebrau City.

Layari : Machines / iPhone 5S



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Machines Kini Menawarkan iPhone 5S Pada Harga RM1299"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info