Sembang Maniac

Sembang-sembang je

"SAYA AKAN TARIK BALIK SAMAN JIKA DIA MINTA MAAF DAN MENGAKUINYA" - ARIF DOLLAH



"Jika dia tampil minta maaf dan mengakui apa yang dikatakan sebelum ini termasuk saya melakukan gangguan seksual terhadapnya, berkemungkinan saya akan tarik balik niat untuk menyamannya.

"Saya boleh berlembut dalam hal ini sekalipun dia melakukan minta maaf secara tertutup.

"Namun, dia perlu memberikan penjelasan sebenarnya. Dia yang memulakan semuanya, jadi kiranya dia perlu menutup cerita ini," kata Arif Dollah yang mencabar Sufi yang juga bekas anak tirinya, untuk tampil mengemukakan bukti bagi mengesahkan tuduhan yang dibuatnya ke atas dirinya itu adalah benar.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk ""SAYA AKAN TARIK BALIK SAMAN JIKA DIA MINTA MAAF DAN MENGAKUINYA" - ARIF DOLLAH"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info