Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Huawei Mengambil Bekas Pengarah Kreatif Apple Untuk Menambah-Baik Rekabentuk Dan Antaramuka

Huawei sejak daripada tahun lepas telah mula memperlihatkan penambah-baikkan pada produk mereka sedikit demi sedikit. Pada tahun ini, mereka berjaya mencuri perhatian ramai dengan pengenalan produk-produk menarik seperti Huawei P8, Honor 7, dan terkini Huawei Mate S.

Huawei Mate S

Dalam terus memberikan pengalaman yang baik untuk pengguna, terkini mereka telah mengambil Abigail Sarah Brody sebagai Chief Designer of User Experience – yang mana akan mengetuai lebih kurang 80 perekabentuk dalam membangunkan antaramuka dan pengalaman yang baik kepada pengguna – serta produk pintar Huawei.

Abigail Sarah Brody ini sebelum ini pernah menjadi pengarah kreatif di Apple – dimana ketika itu, beliau bekerja dibawah Steve Jobs dalam pembangunan iOS1 dan juga iPhone.

Mungkin kita akan melihat perubahan dilakukan pada antaramuka EMUI pada versi akan datang kelak, selain Huawei hadir dengan pelbagai rekaan peranti yang lebih menarik lagi. Sama-sama kita nantikan apakah perubahan yang bakal dibawakan oleh Huawei dengan membawa masuk lebih banyak tenaga kepakaran dibawah pasukan mereka.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Huawei Mengambil Bekas Pengarah Kreatif Apple Untuk Menambah-Baik Rekabentuk Dan Antaramuka"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info