Sembang Maniac

Sembang-sembang je

"HUBUNGAN CINTA SAYA DENGAN GAYATRI SEMAKIN ERAT" - ZUL ARIFFIN



Hanya kerana terserempak bersama pelakon Zahirah MacWilson baru-baru ini, Zul Ariffin menjelaskan perkara tersebut tidak mengganggu hubungannya bersama kekasih, Gayatri Su-Lin Pillai selain menjelaskan bahawa Gayatri memahami kerjayanya sebagai pelakon.

"Sebenarnya, kami (Zul dan Zahirah) tiada sebarang hubungan istimewa pun. Baru-baru ini, saya hanya terserempak dengan dia secara kebetulan di One Utama, ketika saya baru keluar dari sebuah gimnasium. Saya kenal dia, jadi saya tegurlah. Bagi saya itu bukan satu kesalahan”

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk ""HUBUNGAN CINTA SAYA DENGAN GAYATRI SEMAKIN ERAT" - ZUL ARIFFIN"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info