Sembang Maniac

Sembang-sembang je

MAAFKAN INDIVIDU YANG MENGATA DIRINYA - ZIZAN RAZAK BAKAL ADAKAN RUMAH TERBUKA



"Saya sudah maafkan mereka semua. Ketika saya sedang alami kesusahan, saya sentiasa berdoa serta mengingati Allah S.W.T. Manakala orang yang paling saya ingati pula adalah ayah dan ibu saya. Mereka adalah sumber kekuatan saya selama ini," demikianlah kata Zizan Razak apabila dia memaafkan individu yang mungkin ada mengata atau mengumpat dirinya dari belakang sepanjang tahun lalu.

Mengambil pendekatan yang sama, Zizan turut memohon kemaafan daripada siapa-siapa sahaja yang dikenali mahu pun tidak kerana secara tidak sengaja atau luar sedar, dia barangkali telah mengecilkan hati segelintir mereka.

"Saya faham sebelum ini, banyak kontroversi serta cerita-cerita negatif yang telah menimpa diri saya tanpa diduga. Hanya kesabaran menjadi kayu pengukur agar saya terus tabah mengharungi liku-liku hidup.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "MAAFKAN INDIVIDU YANG MENGATA DIRINYA - ZIZAN RAZAK BAKAL ADAKAN RUMAH TERBUKA"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info