Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Oppo Dikatakan Bakal Hadir Dengan Jam Tangan Pintar Bersama-sama Sokongan Pengecasan Pantas

Oppo sedia sinonim dengan sokongan pengecasan pantas. Mereka telah memperkenalkan teknologi mereka tersendiri dinamakan VOOC yang diimplementasikan pada sejumlah telefon pintar mereka. Kini, mengikut laporan awal, Oppo dikatakan mungkin turut hadir dengan jam tangan pintar yang menggunakan sokongan serupa.


Apa yang menariknya mengenai sokongan pengecasan pantas pada jam tangan pintar Oppo ini adalah ia dikatakan mampu mengecas penuh dalam masa lebih kurang 5 minit. Ia tidak diketahui lagi sama ada perkara ini benar ataupun sebaliknya, memandangkan pihak Oppo masih belum mengeluarkan sebarang komen berkaitan dengannya.


Oppo Watch


Oppo sebelum ini telah memperkenalkan Oppo O-Band, maka penyertaan mereka dalam arena jam tangan pintar mungkin bukan sesuatu yang mengejutkan. Laporan sama juga mengatakan pihak Oppo mungkin menggunakan sistem operasi Android Wear untuknya, lebih kurang seperti yang dilakukan rakan senegara mereka Huawei dengan Huawei Watch.


Ia tidak diketahui lagi bilakah Oppo akan memperkenalkannya. Jika dalam masa terdekat ini, mungkin kita dapat melihat sesuatu kejutan daripada Oppo ketika pelancaran Find 9 kelak.






Banyak lagi menarik FB kami



http://ift.tt/14Mtwjx

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Oppo Dikatakan Bakal Hadir Dengan Jam Tangan Pintar Bersama-sama Sokongan Pengecasan Pantas"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info