Sembang Maniac

Sembang-sembang je

MSI Z270 Godlike GAMING – Papan Induk Premium Dengan Ciri-Ciri Terbaru

Siri papan induk MSI Godlike GAMING merupakan salah satu siri papan induk yang termahal yang boleh dibeli. Ini adalah kerana siri ini mengandungi kesemua teknologi-teknologi terbaru di arena pembinaan komputer.

MSI Z270 Godlike GAMING merupakan papan induk yang terbaru dan paling berkuasa oleh MSI, dan hadir dengan pelbagai jenis teknologi baru yang terbaik yang boleh didapati hari ini. Ciri-ciri ini termasuklah KILLER xTend dimana jika anda seorang pemain permainan video atas-talian yang tegar, ia mampu mementingkan bandwidth anda untuk permainan komputer anda.

Ia juga hadir dengan modul WiFi Killer WiFi-AC yang mampu melanjutkan lagi sambungan WiFi anda supaya peranti lain dapat menyambung ke talian WiFi pada kelajuan penuh.

Papan induk ini juga hadir dengan pengawal USB 3.1 terbaru dari ASMedia, iaitu ASMedia ASM3142 yang dikatakan merupakan pengawal USB 3.1 yang terlaju setakat ini, dengan sokongan untuk teknologi Thunderbolt 3.

 

Dengan teknologi MSI AUDIO BOOST 4 Xtreme pula, papan induk Z270 Godlike GAMING ini hadir dengan papan litar audio yang diasingkan daripada papan induk, dan ini bermaksud bahawa isyarat elektrik yang dialirkan kepada komponen-komponen audio seperti ESS DAC tidak dicemari oleh isyarat yang kotor.

Dari segi pencahayaan RGB, MSI Z270 Godlike GAMING ini juga hadir dengan ciri Mystic Light yang dikemaskini, dan kini hadir dengan sokongan untuk mengawal jalur lampu RGB. Untuk menunjukkan ciri ini, papan induk ini juga hadir dengan jalur lampu RGB Phanteks Rainbow Strip.

Ciri-ciri yang lain termasuklah tiga port Turbo M.2 dengan M.2 Shield, port SSD U.2 dan slot memori dan PCIe dengan Steel Armor. Buat masa ini, pihak MSI masih belum mengumumkan harga ataupun tarikh pengeluaran papan induk ini buat masa ini.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "MSI Z270 Godlike GAMING – Papan Induk Premium Dengan Ciri-Ciri Terbaru"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info