Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Asus Zenfone 3 Zoom Mula Ditawarkan Di Malaysia Pada Harga RM2099

Pada acara CES 2017 yang diadakan awal tahun ini, Asus telah memperkenalkan telefon pintar terbaru mereka, Zenfone 3 Zoom secara rasminya. Kini, selang beberapa bulan, Asus Malaysia telah mula menawarkan telefon pintar berkenaan untuk pasaran tempatan.

Asus Zenfone 3 Zoom

Asus Zenfone 3 Zoom merupakan antara peranti terawal daripada Asus yang hadir dengan sokongan dwi-kamera pada bahagian belakang. Asus mengatakan ia menawarkan sokongan zoom sehingga 2.3x zoom optikal atau sehingga 12x zoom digital. Asus menggunakan dwi-kamera 12-megapixel pada bahagian belakang untuk menjayakan perkara ini.

Asus Zenfone 3 Zoom

Selain daripada itu, Asus turut menyertakan sokongan sensor RGB dalam merakamkan gambar dengan baik, selain kebolehan autofokus dengan pantas.

Pada bahagian hadapan pula, Asus menyertakan kamera 13-megapixel untuk selfie.

Spesifikasi lain yang ditawarkan oleh telefon pintar ini adalah termasuk skrin 5.5-inci dengan paparan HD penuh, cip pemprosesan Snapdragon 625, memori 4GB RAM dan ruangan storan 64GB. Asus Zenfone 3 Zoom ini turut hadir dengan sokongan bateri 5000mAh untuk masa penggunaan yang lama.

Di Malaysia, ia telah mula ditawarkan pada harga RM2099, dan hadir dengan jaminan setahun Asus Malaysia.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Asus Zenfone 3 Zoom Mula Ditawarkan Di Malaysia Pada Harga RM2099"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info