Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Anjelina Jolie Failkan Permohonan Cerai Terhadap Brad Pitt

Angelina Jolie dan Brad Pitt mungkin dilihat antara pasangan yang paling bahagia di dunia sehingga diberi jolokan Brangelina oleh media hiburan.

Anjelina Jolie dan Brad Pitt bercerai

Namun, akhirnya Angelina Jolie dilaporkan telah memfailkan permohonan cerai dengan suaminya, Brad Pitt, Isnin lalu.

Pasangan itu bertemu semasa berlakon bersama dalam filem Mr. and Mrs. Smith pada tahun 2004 yang pada ketika itu, Brad Pitt masih berkahwin dengan seorang lagi pelakon terkenal, Jennifer Aniston.

Menurut sumber media hiburan barat, Angelina Jolie memfailkan permohonan cerai tersebut atas alasan perbezaan pendapat yang tidak boleh diatasi antara mereka berdua.

Keputusan itu dibuat oleh Angelina Jolie selepas aktres itu tidak berpuas hati dengan cara Brad Pitt menggalas tugas sebagai seorang ayah dan juga tidak dapat menahan masalah panas baran Brad Pitt.

Selain itu, penyalahgunaan dadah oleh Brad Pitt juga menjadi salah satu sebab Angelina Jolie membuat keputusan untuk bercerai dengannya, selepas 2 tahun menjalani kehidupan sebagai suami isteri.

Tindakan tersebut juga diambil kerana Angelina Jolie mendakwa tidak mahu anaknya terpengaruh dengan Brad Pitt yang juga seorang peminum alkohol tegar.

“Keputusan ini dibuat atas sebab keselamatan keluarga dan anak-anak kami,” kata Jolie.

Jolie dalam permohonan cerainya meminta hak penjagaan penuh terhadap enam anak mereka (termasuk anak angkat) dan hanya mahu membenarkan Brad Pitt berjumpa dengan mereka pada masa yang ditetapkan.

Pasangan itu mempunyai enam anak iaitu Maddox, Zahara, Shiloh, Pax, Vivienne dan Knox.

Jolie dan Pitt menjalin hubungan cinta sejak tahun 2004 dan membuat keputusan untuk berkahwin pada tahun 2014.

Bagaimanapun, masalah dalam rumah tangga mereka mula dikesan pihak media sejak Julai lalu.

Angelina Jolie dan Brad Pitt amat menyayangi anak-anak mereka dan tidak pernah menunjukkan hubungan mereka berada dalam masalah di hadapan anak, sehinggalah tuntutan perceraian difailkan oleh Jolie.

Kesilapan Besar

Anjelina Jolie dan Brad Pitt bercerai

Sebelum ini, media pernah melaporkan bahawa Brad Pitt mengakui bahawa mengahwini Angelina Jolie merupakan satu kesilapan besar bagi dirinya.

Menurut sumber, punca utama mereka menghadapi krisis rumah tangga ini adalah kerana sikap Angelina Jolie sendiri yang akhirnya menyebabkan Brad Pitt bosan.

Angelina dikatakan terlalu ‘bossy’ atau dengan kata lain gemar mengarahkan suaminya malah pernah menjatuhkan air muka suami di hadapan ahli keluarga mereka.

BACA INI JUGA:

Sumber: SENTIASAPANAS



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Anjelina Jolie Failkan Permohonan Cerai Terhadap Brad Pitt"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info