Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Gambar Asus ZenPad 8 Tertiris – Dilengkapi Cip Intel, Dijangka Diumumkan Pada Computex 2015

Dengan Computex menyusul pada minggu hadapan, beberapa peranti baru dijangka akan diperkenalkan, dan salah satunya adalah keluarga tablet baru daripada Asus, iaitu Asus ZenPad. Tablet Asus ZenPad ini dijangka akan dilengkapi dengan cip pemprosesan Intel, dan ia dijangka hadir dalam beberapa variasi.

Asus Zenpad 8

Salah satu daripadanya yang tertiris hari ini adalah Asus ZenPad 8. Ia membawakan skrin dengan nisbah 4:3 – yang mana menjadi pilihan ramai pengeluar tablet akhir-akhir ini. Dari segi resolusi, ia dikatakan akan hadir dengan skrin pada resolusi 2048×1536 pixel, da seperti biasa dilengkapi dengan sistem operasi Android serta antaramuka ZenUI.

Daripada gambar yang tertiris, pada bahagian belakang, selain daripada kamera serta ruangan yang dilihat seumpama ruangan kad-SD, pihak Asus juga dilihat menyertakan rekaan seumpama kulit – berkemungkinan ingin memberikan pengalaman yang baik apabila pengguna memegang peranti tersebut ketika bacaan atau melayari web.

Selain daripada Asus ZenPad 8 ini, Asus juga dijangka akan memperkenalkan ZenPad 7 yang mana mungkin membawakan spesifikasi sedikit rendah berbanding ZenPad 8 ini.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Gambar Asus ZenPad 8 Tertiris – Dilengkapi Cip Intel, Dijangka Diumumkan Pada Computex 2015"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info