Sembang Maniac

Sembang-sembang je

AKUI MANJAKAN ANAK - LINDA JASMINE TAK DEDAH GAJET PADA ANAK



"Sebenarnya memang saya manjakan mereka kerana mereka anak perempuan dan anak lelaki saya pula sudah besar," demikianlah kata Linda Jasmine, 42, isteri kepada Que Haidar yang mengakui memanjakan anak-anak terutama anak perempuannya.

Menurut Linda, dia sering memenuhi kehendak anak-anaknya kerana sudah lama memasang impian untuk memiliki anak perempuan dan ia juga menjadi faktor utama mereka dimanjakan.

"Sebelum kahwin dengan Que, impian saya memang mahukan anak perempuan, Alhamdulillah saya dikurniakan dua anak perempuan dan mungkin sebab itu, saya selalu memenuhi kehendak mereka," ujar dipetik sebagai berkata.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "AKUI MANJAKAN ANAK - LINDA JASMINE TAK DEDAH GAJET PADA ANAK"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info