Sembang Maniac

Sembang-sembang je

KENA TUMBUK - AMAR BAHARIN MASUK HOSPITAL PAKAR RAWANG






"Ketika kami sedang berlawan, saya tidak sempat untuk menepis tumbukan lawan saya. Tetapi masa itu saya tak rasa sakit," ujar Amar Baharin yang cedera di bahagian kening gara-gara ditumbuk.



Untuk info, ketika itu (semalam) dia sedang menjalani penggambaran drama 'Jalan Cinta Ke Syurga' di Rawang, Selangor.



"Dua jam selepas kejadian barulah saya ke Hospital Pakar KPJ Rawang untuk mendapatkan rawatan dan doktor memberitahu luka saya agak dalam dan ia perlu dijahit," katanya yang tidak sempat mengelak tumbukan pelakon baru disebabkan terkeliru.



Klik gambar untuk size besar





<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>



Banyak lagi menarik FB kami



http://ift.tt/14Mtwjx

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "KENA TUMBUK - AMAR BAHARIN MASUK HOSPITAL PAKAR RAWANG"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info