Groupon merupakan salah satu jenama yang tidak asing lagi dikalangan pengguna tempatan. Melaluinya, mereka menawarkan pelbagai diskaun dan kupon untuk pengguna mendapatkan beberapa perkhidmatan dan produk.
Terkini, lanjutan daripada pengambil-alihan Groupon Malaysia oleh KFIT pada bulan November 2016 lepas, kini pihak Groupon Malaysia telah dijenamakan semula kepada Fave.
Untuk makluman, Fave merupakan perkhidmatan O2O (online-to-offline) yang dimiliki oleh KFIT – menawarkan diskaun secara atas talian, dan membawa pengguna ke kedai fizikal. Operasinya lebih kurang sama seperti Groupon Malaysia, dan kini dengan pengambil-alihan dan penjenamaan semula, Fave mempunyai sekitar 3 juta pelanggan dibawah mereka.
Pengguna Groupon boleh menggunakan Fave seperti biasa dengan akaun sedia ada. Walaubagaimanapun, pelbagai baucar perlulah ditebus sebelum 31 Mac 2017 kelak.
Layari : Fave
Banyak lagi menarik FB kami
http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Groupon Malaysia Dijenamakan Semula Menjadi Fave"