Sembang Maniac

Sembang-sembang je

INSTAGRAM DIGODAM - IZREEN AZMINDA LUAH RASA TERKILAN



"Saya tidak tahu bagaimana untuk meluahkannya kerana terlalu sedih dengan apa yang berlaku. Lebih membuatkan saya terkilan, banyak gambar dalam akaun Instagram itu sudah tiada lagi dalam simpanan saya. Sebelum ini, saya begitu berhati-hati terutama apabila mendapat tahu banyak akaun rakan artis lain yang menjadi mangsa penggodam.

"Setiap kali menerima e-mel berkaitan Instagram, saya tidak akan membukanya. Saya takut jika ia datang daripada pihak yang tidak bertanggungjawab. Tetapi, ia tetap berlaku dan saya begitu terkilan," demikian kata Izreen Azminda yang menjadi mangsa terbaharu apabila akaun laman sosialnya itu yang mempunyai 1.2 juta pengikut diceroboh, kelmarin.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "INSTAGRAM DIGODAM - IZREEN AZMINDA LUAH RASA TERKILAN"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info