Sembang Maniac

Sembang-sembang je

XPAX Memperkenalkan Pelan Internet Terbaru – Ingin Pengguna Menikmati Internet Tanpa Henti

Terdapat pelbagai tawaran pakej internet prabayar tersedia kepada pengguna di pasaran dan salah satunya XPAX yang menyediakan tawaran menarik sesuai dengan kemahuan pengguna mereka. XPAX juga kini telah memberikan khidmat internet mereka dengan beberapa penawaran yang menarik dan memberi nilai kepada pengguna sekaligus menjadikan mereka antara pelan prabayar terbaik yang tersedia untuk pengguna.

Menerusi tawaran baru yang lebih mampu dimiliki dan memberikan nilai berganda, pengguna mereka berupaya menikmati capaian internet XPAX dengan hanya perlu membayar 90 sen sehari (RM28 sebulan) untuk menikmati sambungan internet yang pantas pada kadar kelajuan 4G LTE. Sekiranya pengguna kehabisan data, pengguna masih boleh menerima khidmat internet tanpa caj PPU (Pay-per-Use) pada kelajuan 64kbps.

image2

Sekiranya terdapat baki data yang tidak digunakan, baki tersebut boleh dibawa kehadapan tanpa had, dan tidak akan luput begitu saja, sekaligus memberikan lebih pulangan buat pengguna. Sebagai contoh, sekiranya anda melanggan pakej 1GB dan hanya menggunakan 800MB pada akhir bulan tersebut, anda boleh membawa 200MB ke bulan seterusnya, menjadikan baki akaun terbaru mempunyai 1.2GB data, dan boleh berlanjutan ke bulan-bulan seterusnya.

Selain itu, dengan pek prabayar Xpax, pengguna juga boleh menikmati tempoh penggunaan internet percuma selama 15 jam setiap bulan! Selain itu, dengan setiap panggilan yang dilakukan, pengguna juga akan menerima tempoh 10 saat percuma. Pek XPAX ini juga turut memberikan kuota data 100MB percuma selama 3 hari, untuk pelanggan XPAX baru.

image3

Jadi dapatkan pek prabayar XPAX sekarang untuk memastikan kredit anda kini tahan lebih lama

Bagi anda yang ingin melanggani pelan Interenet, pengguna hanya perlu mendail *118# dan memilih ‘Internet Plan’ yang sesuai untuk kegunaan mereka.

Penafian : Advertorial oleh Celcom.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "XPAX Memperkenalkan Pelan Internet Terbaru – Ingin Pengguna Menikmati Internet Tanpa Henti"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info