Sembang Maniac

Sembang-sembang je

(April Fool) Sony Hadir Dengan PlayStation Flow – Memainkan Watak Permainan Berenang Dalam Dunia Realiti

Dengan pelbagai syarikat hadir dengan idea kreatif mereka untuk 1 April ini, pihak Sony turut tidak ketinggalan dan memperkenalkan PlayStation Flow. Ia dikategorikan sebagai sebuah peranti boleh-pakai dan menjadi peranti pelengkap untuk PlayStation 4.


PlayStation Flow


Ia hadir dengan sebuah goggle dan beberapa strap yang dipakai pada lenggan dan kaki dalam usaha untuk merakamkan gerakan anda. Kemudiannya, anda boleh menggunakan ia untuk mengawal watak dalam sesuatu permainan dengan berenang di dalam kolam renang, ataupun di beberapa lokasi lain.


Melengkapkan pengumuman April Fool oleh Sony ini juga adalah pengenalan PlayStation Body Dryer yang mengeringkan badan anda dalam masa beberapa saat sahaja selepas keluar daripada kolam renang.


Seperti biasa, ini hanya sekadar jenaka dan idea menarik Sony bersempena dengan 1 April ini sahaja, dan produk ini tidak akan dihasilkan ataupun dipasarkan.







Banyak lagi menarik FB kami



http://ift.tt/14Mtwjx

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "(April Fool) Sony Hadir Dengan PlayStation Flow – Memainkan Watak Permainan Berenang Dalam Dunia Realiti"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info