Sembang Maniac

Sembang-sembang je

ELFIRA LOY AKUI BAIM WONG BERNIAT MEMPERISTERIKANNYA






Walaupun tidak dihebahkan, namun ramai peminat sudah tahu bahawa Elfira loy, 21, dan Baim Wong sudah lima tahun bercinta. Bagaimanapun, masing-masing masih menyimpan rahsia tersebut demi menjaga hati ramai pihak.



Terkini, tiba-tiba Elfira memberi bayangan bahawa Baim memang berniat mahu membawa hubungan mereka keperingkat seterusnya atau lebih jelas lagi... mahu memperisterikannya.



"Jika saya ini lelaki, barangkali saya boleh cakap lebih. Tapi saya hanya perempuan yang molek berdiam diri. Itu yang sepatutnya. Cuma sebelum ini apabila saya tidak mahu hal ini dicetuskan spekulasi, saya bersuara dan mengeluarkan kenyataan.



Klik gambar untuk size besar





<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>



Banyak lagi menarik FB kami



http://ift.tt/14Mtwjx

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "ELFIRA LOY AKUI BAIM WONG BERNIAT MEMPERISTERIKANNYA"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info