Sembang Maniac

Sembang-sembang je

MyFilem – Perkhidmatan Penstriman Filem Tempatan Dilancarkan, Menawarkan Anda Menonton Satu Filem Secara Percuma

Beberapa minggu lepas, kami telah kongsikan bersama anda berkenaan dengan perkhidmatan penstriman filem atas-tayangan yang bakal dilancarkan di Malaysia. Hari ini, perkhidmatan tersebut yang dinamakan sebagai MyFilem telah pun dilancarkan secara rasminya, dan membolehkan para pengguna mendaftar dan menggunakan perkhidmatan tersebut.


MyFilem


MyFilem menawarkan sejumlah filem tempatan, yang mana membolehkan pengguna membeli dan menontonnya terus menggunakan perkhidmatan tersebut. Harga setiap filem adalah berbeza-beza, dan kami kurang pasti berkenaan bagaimanakah harga setiap filem ditetapkan oleh pihak MyFilem ini.


Daripada percubaan kami, filem yang dilanggan atau dibeli melalui MyFilem ini perlulah ditonton dalam tempoh 7 hari sebelum ia dipadam daripada akaun anda. Untuk fasa pengenalan ini, bersempena dengan pelancaran, pihak MyFilem menawarkan satu kod percuma untuk membolehkan anda menonton satu filem yang diminati anda terus pada perkhidmatan MyFilem ini.


MyFilem


MyFilem


Untuk tujuan mengehos video, pihak MyFilem dilihat seperti menggunakan sokongan Vimeo, dan memainkan video melaluinya. Pengguna turut boleh memilih tetapan HD ketika memainkan filem-filem yang tersenarai pada perkhidmatan Vimeo ini.


Bagi anda yang berminat, mungkin boleh mencuba perkhidmatan MyFilem ini hari ini dan menyokong industri perfileman tempatan.


Layari : MyFilem





Banyak lagi menarik FB kami



http://ift.tt/14Mtwjx

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "MyFilem – Perkhidmatan Penstriman Filem Tempatan Dilancarkan, Menawarkan Anda Menonton Satu Filem Secara Percuma"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info