Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Sony Untuk Menerbitkan Filem “The Interview” Melalui Web – Terhad Untuk Pengguna Amerika Syarikat

Sony Pictures Entertainment telah digodam sebelum ini, dan menjadi salah satu perbualan hangat memandangkan pelbagai info dalaman syarikat tertiris. Pelbagai spekulasi hadir mengatakan ia mungkin digodam oleh kerana filem The Interview yang melibatkan Korea Utara.


The Interview


Lanjutan daripadanya, setelah semua pawagam di Amerika Syarikat tidak ingin menayangkannya, kini Sony mengambil langkah untuk menerbitkan ia melalui web. Sony kini menawarkan ia melalui YouTube, Google Play dan juga Xbox Video – sekaligus membolehkan para pengguna mendapat akses untuk menonton filem tersebut terus dari rumah tanpa perlu ke pawagam. Penerbitan pada web ini mungkin suatu perkara yang baik, namun kerana ia hanya terhad ke Amerika Syarikat sahaja – ia sekaligus membuatkan ramai pengguna negara lain yang mula mencari fail muat-turun untuknya.


Walaupun ia mungkin membawa kesan negatif kepada pendapatan Sony melalui filem berkenaan, tetapi untuk Google, ia secara tidak langsung dapat mempromosikan perkhidmatan YouTube Movies mereka – dan mungkin pada masa akan datang lebih banyak filem akan ditawarkan melaluinya secara eksklusif.


Kami tidak lagi mengetahui sama ada pihak Sony akan menerbitkan ia untuk pengguna antarabangsa ataupun tidak. Mungkin juga ia masih belum terlambat untuk pihak Astro atau Telekom Malaysia mendapatkan hak untuknya, dan menawarkannya melalui Astro First ataupun HyppTV.







Banyak lagi menarik FB kami



http://ift.tt/14Mtwjx

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Sony Untuk Menerbitkan Filem “The Interview” Melalui Web – Terhad Untuk Pengguna Amerika Syarikat"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info