Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Microsoft Bakal Hadir Dengan Pelayar Web Baru Yang Lebih Ringan Bersama-sama Windows 10

Internet Explorer dikatakan tidak mempunyai ramai peminat, walaupun versi terbaru membawakan pelbagai fungsi moden. Pihak Microsoft pernah mengatakan mereka pernah bercadang untuk mengubah namanya, dan kini laporan baru hadir mengatakan Microsoft akan menyertakan sebuah pelayar web yang lebih ringan bersama-sama Windows 10 kelak.


Buat masa ini, ia dikenali dengan nama kod “Spartan”, dan mungkin akan menyertakan penggunaan lebih kurang seperti Chrome dan juga ZDNet. Ia turut dijangka akan menyertakan antaramuka lebih kurang sama seperti kedua-dua pelayar web popular berkenaan, selain turut mengekalkan penggunaan teknologi daripada Microsoft seperti enjin Trident dan juga enjin JavaScript Chakra.


Mengikut laporan sama juga, pihak Microsoft dikatakan akan terus mengekalkan pelayar web Internet Explorer bersama-sama sistem operasi berkenaan – membuatkan dua pelayar web akan disertakan bersama-sama Windows 10 kelak.


Microsoft sedia menjadualkan sebuah acara khas pada bulan Januari ini, dan mungkin kita akan mendengar lebih banyak perkembangan berkaitan dengan fungsi-fungsi baru pada Windows 10 pada acara berkenaan kelak.






Banyak lagi menarik FB kami



https://www.facebook.com/gambarpeliklucuorangkomen

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Microsoft Bakal Hadir Dengan Pelayar Web Baru Yang Lebih Ringan Bersama-sama Windows 10"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info