Sembang Maniac

Sembang-sembang je

9 Rahsia Menggoda Nafsu Wanita

Pastinya, semua pasangan suami isteri sudah tahu foreplay adalah perkara paling wajib dibuat untuk menaikkan nafsu wanita sebelum berasmara tapi, ada juga lelaki yang tak tahu macam mana nak buat wanita turn on.

Menggoda Nafsu Wanita
Gambar hiasan.

Untuk menjadi suami yang hebat lagi dicintai dan digilai oleh isteri, lelaki haruslah bijak mengemudi nafsu sendiri, malah menaikkan nafsu isteri, barulah berasmara umpama win-win situation yang kalian tak sabar nak buat.

Bukannya susah pun nak goda isteri, cukuplah kalau anda buat 9 perkara wajib ini sebelum berasmara. Pasti isteri tersenyum sampai ke telinga.

Kami bongkarkan 9 cara yang semua suami WAJIB BUAT pada isteri sebelum berasmara dan mencapai klimaks. Anda pasti akan berterima kasih pada kami nanti!

1. Meditasi

Eh, jangan gelak! Tahukah anda meditasi sebenarnya boleh membantu anda membuatkan pasangan lebih turn on sebelum berasmara?

Menurut Emily Fletcher, seorang guru meditasi – jika anda beri fokus pada pernafasan ketika meditasi, anda akan lebih kurang tertekan, semakin dekat dengan pasangan dan boleh melakukan seks yang mind blowing!

Jadi sebelum terus beraksi itu, apa kata tarik nafas dan bermeditasi sejenak?

2. Cuddle manja-manja

Siapa yang tak suka bermanja-manja atau cuddle? Biasanya, cuddling adalah langkah yang dibuat selepas berasmara tapi, sebenarnya ada bagus juga jika anda cuddle dulu dengan isteri sebelum itu.

Lagipun, siapa yang nak tolak jika pasangan ingin bermanja-manja? Sesi bermanja akan merapatkan lagi hubungan antara anda dan pasangan kerana ia merembeskan hormon oxytocin atau “hormon cinta”.

3. Sexting

Siapa kata kalau anda sudah berkahwin dan duduk sebumbung dengan pasangan, kalian tak perlu buat sexting lagi

Sebenarnya, sexting membuatkan pasangan “mendambakan” anda dengan lebih kerap.

Jadi, selalu-selalulah hantar kiriman mesej berunsur seks pada pasangan untuk menggoda mereka. Contohnya mungkin selepas mereka ke tempat kerja.

Pasti mereka akan terbayang-bayang godaan anda itu dan tak sabar nak anda balik rumah untuk terus beraksi.

4. Main dengan puting

Jangan sesekali lupa tentang puting, okay! Puting adalah salah satu anggota badan manusia yang paling mudah mencetuskan klimaks atau orgasme.

Jadi, rangsang puting pasangan sebelum kalian memulakan aksi agar melalui satu sesi asmara yang tiada tandingan dan tak akan dilupakan!

5. Pandang satu sama lain

Ramai pasangan yang tidak suka memandang satu sama lain ketika melakukan seks. Mereka menganggap merenung mata adalah satu perkara yang aneh. Tapi kenapa pula?

Sebenarnya, menurut kajian dari Aberdeen University di Scotland, merenung dan memandang antara satu sama lain akan membuatkan pasangan rasa lebih dihargai, meningkatkan godaan, menaikkan nafsu wanita dan membuatkan pasangan lebih tertarik.

Jadi, suami janganlah skip langkah ini. Buat jangan tak buat, ya!

6. Pakai minyak pelincir (lubricant)

Kalau bukan dalam pencubaan untuk hamil, kalian patut cuba menggunakan lubricant. Yang seronoknya, ada pelbagai jenis lubricant di pasaran sekarang.

Suami boleh cuba lubricant yang ada perisa (yummy!) agar si isteri lebih seronok ingin memberikan oral seks.

Lepas itu cuba pula lubricant yang ada sensasi sejuk untuk meningkatkan sensitiviti vagina isteri. Pasti lain dari yang lain sesi asmara anda nanti!

7. Aromaterapi

Tahukah anda bau aromaterapi mampu membuatkan anda lebih turn on? Kalau anda tak tahu sebelum ini, sudah tiba masanya untuk anda ke supermarket sekarang untuk beli lilin aromaterapi!

8. Tengok monyet

Alamak, ini satu lagi benda pelik tapi wajib suami buat kalau mahu isteri anda itu cepat terangsang dan turn on.

Menurut pakar psikologi Meredith Chivers, menonton filem monyet seperti Planet of The Apes mampu membuatkan wanita lebih “ada mood” untuk bersama suami. Pelik, tapi boleh cuba kan?

9. Kenyit mata

Menurut Dr. David Givens, pengarah di Center for Nonverbal Studies, mengenyit mata (wink) adalah salah satu cara paling mudah untuk menggoda wanita sebelum berasmara.

Jadi, sebelum anda menggoda isteri, apa kata cuba kenyit mata padanya. Pasti dia akan teruja dan tak sabar nak bersama anda! Hihi.

Ada tak antara 9 benda ini dibuat oleh suami anda? Kalau tiada, bolehlah anda minta mereka lakukan nanti. Barulah sama-sama bahagia malam nanti.

BACA INI JUGA:

sumber: theasianparent



Banyak lagi menarik FB kami

https://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "9 Rahsia Menggoda Nafsu Wanita"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info