Sembang Maniac

Sembang-sembang je

YouTube Menambah Ciri Permesejan Untuk Memudahkan Perkongsian

Pada hari ini, terdapat sejumlah besar pengguna yang berkongsi pautan video daripada YouTube kepada rakan-rakan lain melalui aplikasi permesejan seperti WhatsApp, Telegram, dan sebagainya. Menyedarinya, kini Google turut menambah ciri permesejan pada aplikasi YouTube dalam usaha memudahkan pelbagai perkongsian turut berlaku pada aplikasi YouTube tersebut sendiri.

Ciri permesejan ini membolehkan anda menghantar pautan video kepada sebarang rakan-rakan lain di YouTube dengan mudah – dan pada masa yang sama membincangkan mengenainya tanpa perlu meninggalkan aplikasi berkenaan.

Untuk memulakan permesejan sendiri, pengguna hanya perlu menekan butang Share pada sebarang video, dan memilih rakan-rakan yang ingin anda berkongsi bersama. Sebaik sahaja dipilih, ia akan memulakan tab baru dengan sokongan permesejan pada bahagian bawah aplikasi berkenaan. YouTube menyokong permesejan berkumpulan sehingga 30 orang di dalamnya, selain permesejan secara individu seorang ke seorang.

Ciri permesejan ini sedang diperkenalkan secara berperingkat kepada semua pengguna seluruh dunia, dan mungkin anda melihatnya pada peranti Android atau iOS dengan aplikasi YouTube tidak lama lagi.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "YouTube Menambah Ciri Permesejan Untuk Memudahkan Perkongsian"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info