Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Adobe Experience Cloud Dilancarkan Untuk Pengguna Malaysia

Anda mungkin lebih mengenali Adobe dengan perisian kreatif yang dicipta mereka bagi memudahkan pengkarya. Lebih dari itu mereka turut menawarkan perisian dan perkhidmatan untuk perniagaan. Pada hari ini, mereka telah melancarkan Adobe Experience Cloud untuk pasaran tempatan.

Adobe Experience Cloud merupakan kombinasi tiga perisian yang memfokuskan kepada perusahaan iaitu Analytics Cloud, Advertising Cloud dan juga Marketing Cloud. Analytics Cloud merupakan perkhidmatan yang boleh diintegrasikan dengan sistem analisis yang lain, termasuklah Facebook dan juga Google Analytics. Perkhidmatan Advertising Cloud dan Marketing Cloud turut boleh diintegrasikan dengan penyedia lain antaranya Salesforce, Google DoubleClick, serta industri spesifik seperti Dentsu, AppNexus dan pelbagai lagi.

Salah satu kelebihan pada perkhidmatan ini adalah pengguna turut boleh mengintegrasikan Adobe Experience Cloud dengan siri perkhidmatan awan yang disediakan Adobe, seperti Adobe Creative Cloud untuk penyuntingan dan Adobe Documents Cloud. Integrasi sebegini lebih memudahkan gerak kerja perusahaan.

Memandangkan perisian ini disasarkan untuk perusahaan, tidak terdapat sebarang maklumat berkenaan harganya untuk pengguna umum dan anda perlu menghubungi pihak Adobe secara terus.

Mohon sesi demonstrasi: Adobe Experience Cloud



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Adobe Experience Cloud Dilancarkan Untuk Pengguna Malaysia"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info