Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Samsung Galaxy Note 8 Mungkin Dilengkapi Sistem Zoom Optikal 3X Smart Zoom, Super Night Shot Dan Dual Fusion

Samsung Electro-Mechanics ialah anak syarikat Samsung yang menghasilkan sensor kamera. Mereka berkongsi beberapa maklumat menarik mengenai modul dwi-kamera terkini yang dihasilkan untuk kegunaan peranti utama. Ia memberikan petunjuk awal kemampuan kamera yang mungkin ditemui pada Galaxy Note 8 kelak.

Tiga fungsi baru yang dikongsi ialah 3X Smart Zoom, Super Night Shot, Dual Fusion dan Perspective View. 3X Smart Zoom ialah fungsi zoom optikal 3X. Ini adalah ura-ura yang kami tulis sebelum ini. Super Night Shot pula menghasilkan imej yang lebih terang di dalam situasi yang gelap menerusi sistem dwi-kamera.

Dual Fusion ialah kemampuan HDR yang lebih tinggi bagi mendapatkan imej yang terang. Akhir sekali ialah Perspective View yang memberikan gambaran dari sisi imej apabila skrin di pusing 45 darjah dari kedua-dua arah.

Memandangkan sensor dwi-kamera ini baru sahaja muncul di laman Samsung Electro-Mechanic, kemungkinan ia akan digunakan pada Note 8 adalah amat tinggi. Adalah tidak masuk akal sensor terkini keluaran mereka tidak digunakan pada peranti utama mereka tahun ini. Galaxy Note 8 akan dilancarkan pada 23 Ogos hadapan dan persoalan ini akan terjawab kelak.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Samsung Galaxy Note 8 Mungkin Dilengkapi Sistem Zoom Optikal 3X Smart Zoom, Super Night Shot Dan Dual Fusion"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info