Sembang Maniac

Sembang-sembang je

PRODUKSI NAFI ADA URUSAN - BELLA ASTILLAH ENGGAN BERPISAH



"Kalau tanya soal hati, memang saya begitu terluka. Namun, saya melahirkan zuriatnya. Saya enggan terlalu dibuai emosi kerana tak mahu anak ini hidup tidak berbapa jika terlalu menurutkan rasa amarah.

"Rumah tangga kami pun masih baru dibina. Saya harap ada jalan penyelesaian terbaik dalam hal ini.

"Selagi boleh dipertahankan, akan saya lakukan," kata isteri kepada penyanyi dan pelakon Aliff Aziz, Bella Astillah yang enggan berpisah demi anaknya, Mohamad Ayden Adrean yang dilahirkan pada 8 Julai lalu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "PRODUKSI NAFI ADA URUSAN - BELLA ASTILLAH ENGGAN BERPISAH"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info