Sembang Maniac

Sembang-sembang je

FAIZAL AF4 BALAS KENYATAAN BEKAS ISTERI



"Saya malas nak besarkan cerita rumah tangga kerana terlalu peribadi untuk dijaja, saya tidak pernah pun pukul dia atau naik kaki dan tangan sepanjang kami berkahwin.

"Saya akui kami masing-masing ada kesilapan, jika mahu cari salah saya, dia pun kena fikir kesilapan dia yang selalu mengeluarkan kata-kata kasar.

"Dia juga yang keluar meninggalkan saya dahulu sebelum kami berpisah," kata bekas juara Akademi Fantasia Musiam ke-4, Faizal yang membalas kenyataan bekas isterinya, Sahidatul Najiha Ibrahim.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "FAIZAL AF4 BALAS KENYATAAN BEKAS ISTERI"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info