Sembang Maniac

Sembang-sembang je

ENGGAN PANJANG ISU & AKUI SALAH - ALIFF AZIZ MAHU AFIFAH 'JUJUR'



"Sebagai manusia biasa saya tidak lepas daripada buat kesilapan dan saya akui melakukan perkara itu atas sebab-sebab yang tidak dapat saya jelaskan. Apa yang saya boleh katakan, bertepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi.

"Perkara sebenarnya hanya saya dan dia (Afifah) sahaja yang tahu," ujar penyanyi dan pelakon Aliff Aziz, 26, yang akhirnya mengaku silap kerana curang terhadap isterinya Bella Astillah, 23, selepas dia kantoi berdua-duaan dengan Afifah Nasir di kelab karaoke, Khamis lalu.

Dalam masa sama, Aliff turut meminta maaf kepada semua pihak yang terjejas terutama isterinya dan ahli keluarga atas kejadian memalukan itu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "ENGGAN PANJANG ISU & AKUI SALAH - ALIFF AZIZ MAHU AFIFAH 'JUJUR'"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info