Sembang Maniac

Sembang-sembang je

NVIDIA Mengumumkan Bundle Permainan Komputer Untuk Setiap Pembelian Kad Grafik Pascal

Jika anda masih tidak pasti samada patutkah anda menaiktarafkan kad grafik komputer anda, pihak NVIDIA sedang menjalankan kempen bundle permainan video apabila anda membeli sebuah kad grafik NVIDIA Pascal untuk masa yang terhad.

Bundle ini terbahagi kepada dua bahagian – untuk setiap pembelian sebuah kad grafik NVIDIA GeForce GTX 1050, 1050 Ti dan 1060, anda akan menerima kod untuk permainan komputer Rocket League, manakala jika anda membeli kad grafik NVIDIA GeForce GTX 1080 dan 1080 Ti, anda akan diberi kod untuk Destiny 2, termasuklah akses beta dan juga permainan video yang penuh sewaktu pelancarannya kelak,

Akan tetapi, kempen ini hanya akan berlangsung untuk jangka-masa yang agak pendek. Bagi bundle Rocket League, kempen tersebut telahpun berlangsung sejak 30 Mei yang lalu, dan akan berakhir pada 31 Julai kelak, manakala bundle untuk Destiny 2 pula baru sahaja berlangsung pada 13 Jun, dan akan berakhir pada 28 Jun nanti.

Bagi permainan-permainan komputer tersebut, kod-kod tersebut mempunyai tarikh luputnya juga. Bagi Rocket League, kod tersebut perlulah digunakan sebelum 30 Oktober 2017, manakala kod-kod untuk Destiny 2 perlu digunakan selewat-lewatnya sebulan selepas permainan komputer tersebut hadir di pasaran.

Untuk pasaran Malaysia, pihak ASUS telahpun hadir dengan kempen promosi ini. Mereka memulakan kempen ini dengan bundle Rocket League bermula 30 Mei, manakala kempen untuk bundle Destiny 2 juga dikatakan telah berlangsung bermula 13 Jun, dan akan berterusan selama dua minggu sehingga 28 Jun, seperti yang dinyatakan sebelum ini.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "NVIDIA Mengumumkan Bundle Permainan Komputer Untuk Setiap Pembelian Kad Grafik Pascal"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info