Sembang Maniac

Sembang-sembang je

macOS High Sierra Beta Kini Boleh Dimuat-Turun Oleh Semua

Apple pada minggu ini telah mula menawarkan iOS 11 Beta kepada umum untuk mencubanya pada peranti mudah-alih. Kini, selain daripada iOS, pihak Apple juga telah mula menawarkan macOS High Sierra dalam bentuk beta terbuka kepada semua. Sebelum ini, versi pembangunan ini hanya ditawarkan kepada para pembangun sahaja yang perlu membayar untuk mendapatkan akses.

Bagi anda yang menggunakan komputer Mac, anda kini boleh mendaftar dan mencuba sendiri sistem operasi generasi baru Apple ini pada komputer anda. Walaubagaimanapun, ia dinasihatkan anda menantikan sehingga ke versi akhir atau mencuba ia pada komputer kedua anda – memandangkan ia masih belum versi akhir penuh, dan mungkin terdapat beberapa pepijat yang masih belum dikenal-pasti.

macOS High Sierra

macOS High Sierra

macOS High Sierra

macOS High Sierra menyertakan sejumlah ciri-ciri baru, termasuk menggunakan sistem fail baru yang dinamakan sebagai APFS (Apple File System), selain turut menyertakan penambah-baikkan pada Mail, Photos, Safari, termasuk sokongan untuk realiti-maya.

Bagi anda yang ingin mengambil risiko dan menjadi terawal untuk mencuba sistem operasi terbaru macOS ini, anda boleh melakukannya melalui laman rasmi Apple, dan mula memuat-turun serta memasangnya pada komputer anda hari ini.

Muat-Turun macOS Beta



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "macOS High Sierra Beta Kini Boleh Dimuat-Turun Oleh Semua"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info