Sembang Maniac

Sembang-sembang je

ISU 'KANTOI MENGORAT' - DATUK RED TAMPIL BERI PERJELASAN



"Itulah, salah seorang staff saya ada tunjukan screenshot pasal cerita tu. Apa yang boleh saya katakan cerita itu memang benar terjadi. Saya percaya, ini mesti kerja-kerja 'nakal' staff saya.

"Buat pengetahuan ada dua orang staff yang memang tahu kata laluan akaun Instagram dan Facebook saya. Biasalah lelaki memang gatal, saya faham, ada masa mereka ni memang nakal sikit.

"Tetapi setelah gadis tersebut berikan gambarnya dan kami rasa ia agak tidak ada apa yang menarik jadi kami pun tidaklah panjangkan cerita dan habiskan di situ sahaja," jawab suami kepada Datin Red dan penyanyi Adira Suhaimi iaitu Datuk Red dengan cukup tenang.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "ISU 'KANTOI MENGORAT' - DATUK RED TAMPIL BERI PERJELASAN"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info