Sembang Maniac

Sembang-sembang je

BERAYA DI THAILAND BERSAMA ISTERI - AWIE HARAP DILIMPAHI KEBERKATAN



"Inilah takdir hidup saya untuk beraya bersama isteri baharu. Semoga Syawal kali ini bakal memberikan kebahagiaan dan detik penuh pengertian untuk kami, saat meneruskan kehidupan yang masih bersisa.

"Tahun ini, saya akan beraya di Siam. Anak pula kemungkinan balik beraya dengan ibu mereka. Saya sendiri sudah lama tidak berjumpa dengan anak daripada perkahwinan kedua saya.

"Cuma abang mereka, Putra Ahmad Merrah, yang tinggal bersama saya," kata penyanyi, Datuk Awie mengenai perancangan yang mahu meraikan Aidilfitri kali ini bersama isteri baharunya, Sharifah Ladyana Syed Shamsuddin di Thailand.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "BERAYA DI THAILAND BERSAMA ISTERI - AWIE HARAP DILIMPAHI KEBERKATAN"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info