Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Promosi MYNIC #hargagilerrrcrazy Menawarkan Domain .MY Serendah RM 30

Pemilihan domain merupakan salah satu perkara paling penting dalam pemilikan identiti digital masa kini. Anda mungkin sudah mendaftarkan akaun rangkaian media sosial anda namun bagaimana dengan domain ? Jika anda selalu berkira-kira untuk mendapatkan domain .my, kini adalah masa yang terbaik untuk memilikinya.

Bermula 11 Mei, MYNIC sedang mengadakan kempen promosi #HARGAGILERRRCRAZY bagi memudahkan anda mendapatkan domain .my dengan diskaun yang cukup tinggi. Menerusi promosi ini, anda boleh mendapatkan diskaun 75% untuk pendaftaran domain baru. Sekiranya domain .my biasanya dijual dalam lingkungan harga RM 120, dengan promosi ini anda boleh mendapatkan domain .my pada harga RM 30.

Jika anda sudah memiliki domain .my, anda boleh membuat pembaharuan domain tersebut pada harga RM 60. Dengan harga yang ditawarkan ini, anda sudah boleh membuat penjimatan berkali-ganda berbanding melakukan pembaharuan pada harga asal.

Selain untuk domain .my, kedua-dua promosi diatas turut sah digunakan untuk domain .com.my, .org.my, dan juga .net.my sehingga 25 Mei 2017. Anda boleh mendapatkan promosi ini menerusi laman web www.ichoose.my atau menerusi agen jualan MYNIC yang terlibat.

Beli domain .my: iChoose.my & agen penjual domain .my



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Promosi MYNIC #hargagilerrrcrazy Menawarkan Domain .MY Serendah RM 30"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info