Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Line Dock – Penyejuk Komputer Riba Dengan Storan Tambahan Dan Power Bank Terbina

Penyejuk komputer riba ialah aksesori perlu dibeli  ketika zaman kami masih di kolej. Teknologi cip yang semakin canggih menyebabkan penyejuk komputer riba semakin pupus. Jarang sekali komputer riba moden di Makmal Amanz menjadi panas melampau ketika digunakan. Tetapi bagi mereka yang masih memerlukannya, mungkin boleh berbelanja lebih untuk Line Dock.

Line Dock bukan sahaja sebuah penyejuk komputer riba dengan sistem penyejuk aktif. Ia turut mempunyai storan sehingga 1 TB SSD dan power bank 20,000 mAh terbina. Rekaannya yang nipis setebal 9mm memudahkannya digunakan sebagai alas untuk komputer riba. Terdapat 9 port tambahan dalam bentuk 3 USB 3.0, 2 USB-C, 1 MikroUSB, 1 HDMi, 1 Mini Display Port dan 1 pembaca kad SD. Sistem pengecasan pantas QuickCharge 3.0 dan empat modul pengecasan tanpa wayar Qi  turut disokong.

Buat masa ini Line Dock menyokong komputer riba sebesar 12″, 13″ dan 14″. Sistem magnet menyambungkan Line Dock kepada bahagian bawah komputer riba. Penyejuk komputer riba dengan pelbagai ciri tambahan ini masih mengumpulkan dana menerusi Indiegogo dan boleh ditempah pada harga $199 (RM 881) sebuah.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Line Dock – Penyejuk Komputer Riba Dengan Storan Tambahan Dan Power Bank Terbina"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info