Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Papan Induk Intel Kaby Lake Dari ASUS Menerima Kemaskini BIOS Untuk Sokongan Storan Intel Optane

Papan-papan induk Intel Kaby Lake kesemuanya boleh menyokong teknologi storan Intel terbaru, Optane, tetapi ianya perlu diberi kemaskini perisian untuk menyokongnya dengan baik.

Terkini, Intel baru sahaja mengumumkan bahawa kesemua papan induk ASUS dengan cipset siri 200, termasuklah Z270, H270, Q270 dan B250 akan menerima kemaskini sokongan storan Intel Optane. Proses mengemaskini adalah amat mudah

Anda hanya perlu memuat turun fail kemaskini sebelum meletakkannya ke dalam pemacu ibu jari.  Sambungkannya kepada port USB papan induk tersebut sebelum menekan butang ROG Connect ataupun BIOS Flashback selama tiga saat sehingga lampu pada butang tersebut menyala. Sistem BIOS papan induk anda akan terus dikemaskini.

Kemaskini juga boleh dilakukan menerusi Internet apabila anda masuk ke dalam sistem BIOS papan induk ASUS Intel siri 200 anda menggunakan EZ Flash 3.

Setakat ini, Intel telah melancarkan dua produk berdasarkan teknologi storan Optane ini, termasuklah Intel SSD Optane 4800X untuk kegunaan pusat data dan juga Intel Optane Memory yang boleh digunakan untuk mempercepatkan permulaan perisian yang dipasang pada cakera keras.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Papan Induk Intel Kaby Lake Dari ASUS Menerima Kemaskini BIOS Untuk Sokongan Storan Intel Optane"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info