Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Apple Menjadualkan WWDC 2017 Pada 5 Jun – Info Awal Mengenai Versi Baru iOS Dan macOS Bakal Diketahui

Apple hari ini telah mengumumkan yang mana mereka akan mengadakan acara tahunan mereka khusus untuk para pembangun, iaitu WWDC 2017 pada 5 Jun 2017 ini. Seperti tahun-tahun lepas, kita mungkin akan dapat melihat Apple mengumumkan versi iOS dan macOS terbaru – iaitu iOS 11 dan macOS 10.13 pada acara berkenaan.

Selain daripada kedua-dua sistem operasi berkenaan, Apple juga dijangka berkongsi mengenai kemaskini akan datang untuk tvOS dan watchOS.

Menjadi kebiasaan untuk Apple mengadakan acara untuk pembangun ini beberapa bulan sebelum pengumuman peranti baru. Ini akan membolehkan para pembangun bersedia dengan aplikasi dan perkhidmatan mereka yang dioptimasikan untuk sistem operasi terbaru berkenaan.

WWDC ini akan memfokuskan lebih kepada perisian dan sistem operasi – sebaliknya peranti akan diumumkan sekitar bulan September atau Oktober kelak.

Seperti biasa, sama-sama kita nantikan tarikh 5 Jun 2017 ini (6 Jun 2016 waktu Malaysia) untuk melihat apakah kejutan yang bakal dibawakan oleh gergasi perkomputeran dari Amerika tersebut.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Apple Menjadualkan WWDC 2017 Pada 5 Jun – Info Awal Mengenai Versi Baru iOS Dan macOS Bakal Diketahui"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info