Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Mingguan Amanz – CES 2017, Galaxy A 2017, Telefon 8GB RAM

Minggu ini menyaksikan acara CES 2017 berlangsung, memperlihatkan sejumlah fungsi baru yang mencuri perhatian ramai – terdiri daripada komputer riba, telefon pintar, dan pelbagai peranti berhubung menarik. Antaranya adalah termasuk kemaskini untuk komputer riba dengan sokongan cip Intel Kaby Lake dan NVIDIA GeForce GTX 1050 daripada pelbagai pengeluar.

Antara perkara yang mencuri perhatian adalah termasuk monitor 4K daripada Dell, telefon pintar dengan memori 8GB RAM daripada pihak Asus, perkongsian lanjut mengenai Snapdragon 835, komputer riba premium melalui Thinkpad X1 Carbon, dan juga telefon pintar Mi Mix berwarna putih daripada Xiaomi.

Di Malaysia, minggu ini menyaksikan pihak Samsung dan Oppo masing-masing hadir dengan penawaran mereka terbaru. Samsung telah memperkenalkan Galaxy A 2017 untuk pasaran tempatan, sementara Oppo pula telah memperkenalkan Oppo R9s.

Dan akhir sekali, pihak Twitter dilihat telah berkongsi akhirnya mengenai Vine, mengatakan ia akan ditamatkan pada 17 Januari kelak, dan selepas tarikh berkenaan aplikasi Vine sedia ada akan berubah kepada Vine Camera.



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Mingguan Amanz – CES 2017, Galaxy A 2017, Telefon 8GB RAM"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info