Sembang Maniac

Sembang-sembang je

Kenapa Susu Rumusan Friso Gold Terbaik Untuk Anak Anda?

Friso Gold, susu tepung rumusan untuk kanak-kanak yang 100% diimport daripada Holland mampu memberikan kesemua nutrient penting untuk kanak-kanak.

Friso Gold

Ini agar anak-anak dapat membesar dengan baik dan kuat supaya mereka dapat terus mengalami pelbagai pengalaman menarik bersama anda setiap hari.

Friso Gold mempunyai 6 khasiat penting didalamnya termasuklah GOS, Vitamin B6, Vitamin C (menyumbang bagi penyerapan zat besi dari makanan), Selenium, Zink (amat penting untuk pertumbuhan), DHA & AA.

Friso Gold

Bagi ibu bapa yang mementingkan kekemasan dalam kerja harian, keperluan memilih Friso Gold bukan sahaja kerana kandungan berkhasiat dan nutrient yang terdapat didalamnya tetapi juga kerana Friso Gold merupakan satu-satunya susu tepung rumusan yang mempunyai packaging yang menarik sebab ianya datang dengan ‘protection lid’ supaya penyedian susu kepada anak-anak akan lebih mudah, bersih, accurate dan kandungan susu lebih ‘selamat’ didalam tin sebab packaging Friso Gold come with tight seal. Jadi, susu tak masuk angin. Best kan?

Dengan kandungan nutrient yang sangat baik di dalam Friso Gold, packaging yang sangat best, convenient dan manageable serta mudah untuk dikendalikan, Friso Gold semestinya pilihan utama ibu bapa pada masa ini.

Walaupun Friso Gold ini tepung susu import dari Holland, harga pun tak mahal.

Friso Gold

Paling best sekali semestinya Friso Gold hanya satu-satunya jenama dipasaran yang ada protection lid. Sangat innovative.

Jadi, ibu-ibu diluar sana yang masih tercari-cari susu tepung terbaik untuk anak anda, supaya memilih Friso Gold. Pasti anda akan sukakannya.

BACA INI JUGA:

Sumber: Surayasulatin



Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "Kenapa Susu Rumusan Friso Gold Terbaik Untuk Anak Anda?"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info