Sembang Maniac

Sembang-sembang je

"SAYA TERTEKAN & RASA SEDIH KETIKA BERPANTANG" - RAJA FARAH



Sepanjang menjalani tempoh berpantang sejak bersalin pada 10 Ogos lalu, pelakon dan pengacara, Raja Farah, 27,mengakui dirinya sedikit tertekan.

Ini kerana kata Raja Farah, selain perlu berpantang secara tradisional, dia juga risau dengan keadaan anaknya, Imran Iskandar, yang mengalami penyakit kuning dan kencing kotor.

"Memang fikiran saya kurang stabil kerana asyik tertekan dengan pelbagai perkara. Pada minggu pertama, saya baik-baik saja. Namun apabila masuk minggu kedua, setiap Maghrib saya akan bersedih.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk ""SAYA TERTEKAN & RASA SEDIH KETIKA BERPANTANG" - RAJA FARAH"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info